Onze diensten

Bij Lead Factory bieden we maatwerk voor zakelijke groei, gedreven door ons oog voor kwaliteit en onze unieke werkwijze. Onze expertise omvat een breed scala aan diensten die gericht zijn op het activeren en informeren van prospects, met als doel het opbouwen van waardevolle relaties.

Een medewerker van Lead Factory is geconcentreerd bezig met het genereren van prospects op zijn laptop, aan een houten tafel met een kleurrijk bloemstuk naast zich, in een professionele kantooromgeving.
01

Activeren

Het effectief benaderen van een doelgroep is niet altijd eenvoudig. Waar begin je en, misschien nog belangrijker, hoe pak je door?

Database samenstellen

Alles begint met het verzamelen van relevante data. Onze data-analisten gaan voor jou aan de slag om een op maat gemaakte dataset voor u te realiseren.

Enthousiasmeren

Een gedegen dataset is essentieel, maar het enthousiasmeren van prospects is minstens net zo cruciaal. Onze gedreven acquisiteurs zijn gespecialiseerd in het activeren van zowel bestaande als nieuwe klanten.

After sales

Na het aanleveren van een prospect begint het eigenlijk pas echt. Een lead is immers nog geen klant, maar uiteindelijk is het de bedoeling dat hij dat wel wordt. Daarom ondersteunen we bij het opvolgen van de prospect na het initiële acquisitiegesprek, ofwel de after sales, om de opvolging zo gestructureerd mogelijk te laten verlopen

02

Informeren

Persoonlijk contact is cruciaal voor het opbouwen van klantrelaties en het winnen (en behouden) van vertrouwen. Lead Factory legt een gedegen basis voor het vinden en verbinden met prospects, waarbij diverse aspecten een cruciale rol spelen.

Telefonische enquêtes

Actief inzicht krijgen in de ervaringen van prospects is van groot belang. Onze enquêteurs nemen persoonlijk contact op om feedback te verzamelen, waarmee we de dienstverlening kunnen verbeteren.

Klanttevredenheidsonderzoek

Tevreden klanten zijn goud waard. We nemen de klanttevredenheidsonderzoeken graag uit handen, zodat u zich kunt concentreren op de kernactiviteiten van de onderneming.

Data optimalisatie

Tijdens initiële acquisitiegesprekken verzamelen wij zo veel mogelijk relevante data om onze bestaande dataset te optimaliseren. Door deze optimalisatie creëren we waardevolle informatie welke ingezet kan worden voor verdere gerichte campagnes.

Een Lead Factory medewerker is aandachtig aan het werk met meerdere schermen, gefocust op data-analyse voor leadgeneratie, in een kantoor met natuurlijk licht.